Dražen Zeljković napravio je novu liniju čokoladnih bombona i možete platiti kriptovalutama
Čokolatijer iz Travnog koji stoji iza brenda Chozen osmislio je nova punjenja i odlučio uvesti novu vrstu plaćanja
Dražen Zeljković, mladi entuzijast i zaljubljenik u čokoladu, a posljednjih deset godina uspješno se bavio video postprodukcijom, poslom od kojega je mogao odlično živjeti. Ipak, odlučio se okušati u izradi čokoladnih bombona. I dobro da jest, jer u protivnom danas ne bismo imali Chozen. Brend koji je sinonim za dojmljive čokoladne bombone, koji su tehnički sve precizniji, a okusom sve izbalansiraniji.
Povodom Valentinova osmislio je nekoliko novih kombinacija, zadržavši neke postojeće tako da će vas kupovina Chozen LOVE mixa vrlo vjerojatno obradovati. Za one koji još nisu imali prilike susresti se s ručno oslikanim bombonima Dražena Zeljkovića, na prvu će vas privući minimalistički oslikana ambalaža, ali kad je otvorite dobijete dugin spektar koji ima okus po čokoladi. Bombone je najbolje kušati zatvorenih očiju igrajući se pogađanja okusa s boljom polovicom. Naš favorit je kombinacija đumbira i yuzua koja je ludo voćna, svježa i citrusna, a sakrivena u tankoj čokoladnoj opni koja puca pod zubima.
Cijena paketa od 12 čokoladnih bombona je oko 150 kuna ovisno o kombinacijama koje se nalaze u paketu trenutno su to (Karamela od pekan oraha i hrskavi pekan, slani lješnjak, marmelada od kumquata i jogurt, đumbir i yuzu, riža na mlijeku s vanilijom i cimetom, karamela od mliječne čokolade te marakuja i kokos). Zanimljivo je da se Dražen Zeljković odlučio ponuditi i novi način plaćanja i to kriptovalutama.
“S obzirom na to da je u svijetu plaćanje kriptovalutama postalo “novo normalno” odlučio sam i sam uvesti ovakav način plaćanja uz kartično plaćanje. Preko ekipe iz Electrocoin-a i njihovog sustava PayCek, narudžbe preko weba vrlo elegantno dobivaju mogućnost biti provedene u kune, znači “moderni” korisnici s većinom raznih kriptovaluta vrlo lako troše kriptovalute koje u finalu na račun sjedaju u kunama.Time se otvaraju vrata novom tipu kupaca.” otkrio nam je Dražen Zeljković, vlasnik brenda Chozen.
Foto: Marko Miscevic/Cropix/Cropix
Dobra hrana / Jutarnji list